≡ Menu

Romantyczne zaręczyny pomysły

Romantyczne zaręczyny pomysłyRomantyczne zaręczyny pomysły

Romantyczne zaręczyny pomysły i ich realizacja to nie lada wyzwanie dla prawdziwego mężczyzny. Kobiety kochają romantyzm i wszystko co z nim związane więc czym większy będzie klimat tym bardziej będą zadowolone i szczęśliwe. Poszukując idealnego wyjścia na romantyczne zaręczyny pomysły nasuwają się same. Może to być kolacja przy świecach, długi spacer, rejs statkiem i wiele innych gdzie główną rolę będzie grała para i atmosfera panująca wokół.„Romantyzm zawsze grał jedną z głównych ról w moim sercu” opowiada Malwina. „Kocham wszystko co z tym związane, mogą to być filmy, klimat, miejsca itd. Dlatego kiedy mój chłopak zorganizował romantyczne zaręczyny to myślałam, że oszaleje ze szczęścia. Może nie było to bardzo wymyślne i zorganizowane na drugiej półkuli, ale mi wystarczyło. Zarezerwował stolik w restauracji na tarasie z dala od reszty obecnych tam gości. Na stole stały kwiaty, paliły się wszędzie świece, a my zajadaliśmy się kolacją i cieszyliśmy się chwilą. W pewnym momencie kelner przyniósł deser, a w nim na samej górze wbity był pierścionek zaręczynowy. To był najpiękniejszy dzień w moim życiu. Oczywiście to szczęście trwa do dziś i nie zastąpiłabym tych romantycznych zaręczy za nic na świecie.”

Romantyczne zaręczyny pomysły – gdzie warto i co warto…

Skupiając się na zaręczynach, które zadowolą niejedną kobietę często bierzemy pod uwagę romantyczny klimat i atmosferę panującą w danym miejscu. Jest wiele miejsc i pomysłów, które sprawią, że będziemy zadowoleni i szczęśliwi. Zaręczyny to chwila, która budzi wiele emocji, dlatego miejsce również powinno być wyjątkowe bądź takie, które przyszli młodzi mile wspominają i dobrze im się kojarzy.

„Mój chłopak oświadczył mi się w miejscu gdzie pierwszy raz się poznaliśmy. Fakt, że było to daleko od miasta bo organizowaliśmy wtedy ognisko, ale warto było zawędrować taki kawał drogi” mówi Basia. „ W sumie to pojechaliśmy na wycieczkę rowerową, a ja niczego się nie spodziewałam. Na miejscu oczywiście przeżyłam szok. Siostra pomogła przygotować mu taki mały piknik właśnie na miejscu gdzie kiedyś było ognisko, a on mi się oświadczył. To była cudowna chwila, a my długie godziny leżeliśmy jeszcze na kocach zajadając smakołyki i pijąc szampana. Czułam się wyjątkowo i nic nie zastąpi mi tamtych chwil. Romantyczne zaręczyny pomysły i ich realizacja zależy od mężczyzny więc to oni mają tutaj ostatnie zdalnie. Wiedząc czego oczekuje dana kobieta powinni przygotowywać się wyśmienicie jak mój chłopak. Wtedy każda z nas będzie czuła się zjawiskowo.”

Pomysłów na udane i romantyczne zaręczyny jest naprawdę sporo. Należy również pamiętać, że warto filmować całą uroczystość, aby później móc wspominać i odtwarzać nie tylko w pamięci, ale również na płycie te piękne chwile. Romantycznych miejsc oraz miast jest naprawdę wiele. W Polsce mogą to być chociażby Kazimierz Dolny czy Zakopane. Za granicami naszego kraju będzie to z pewnością Paryż. Na pewno miejsc jest o wiele więcej i każdy ma swoje zdanie na ten temat. Najlepsze miejsce będzie tam gdzie gdzie będziemy czuli się wyjątkowo i w klimacie odpowiadającemu sytuacji.Romantyczne zaręczyny pomysły

-= Organizujesz Ślub i Wesele? =-

Potrzebujesz Film z Wesela? Poproś o Wycenę:

Przejrzyj pełna oferta na Filmowanie ślubu i Wesela - 2 kamery - Gwarancja, Bezpieczeństwo i Niesamowity Efekt

„Ja zaręczyłam się w mieście zakochanych czyli w Chełmnie. Nie pamiętam dokładnie w jakim miesiącu tam byliśmy, ale chyba był początek lata. Wtedy na rynku ludzie układali ze świec wielkie serce, mam nawet zdjęcia tak pięknie to wyglądało. Tam też oświadczył mi się mój chłopak, a ja przyjęłam jego oświadczyny. Chwila naprawdę była piękna i romantyczna. Wieczór, mnóstwo świec, czerwone serce na rynku i my- razem. Coś wspaniałego nie do opisania” mówi Kasia.

Pomysłowość ludzka nie zna granic więc możemy się spodziewać od naszych partnerów najróżniejszych form oświadczyn. Najważniejsze żeby było klimatycznie i miło, a romantyczne zaręczyny pomysły i ich realizacja będą pięknym wspomnieniem i niezapomnianym przeżyciem.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 10.0/10 (1 vote cast)
Rating: 0 (from 0 votes)
Romantyczne zaręczyny pomysły, 10.0 out of 10 based on 1 rating

Comments on this entry are closed.