≡ Menu

Zaręczyny ile trwają

Zaręczyny ile trwająZaręczyny

Przeważnie możemy kalkulować to jako dwa spotkania. Jedne kobiety i mężczyzny, a drugie przyszłej już pary młodej i rodziców z dwóch stron.Zaręczyny ile trwają i jaki jest ich przebieg wiedzą Ci, którzy już to przeżyli. Czas jaki mamy w trakcie uroczystego obiadu jest wyjątkowy i trzeba go wykorzystać jak najlepiej. Rodzice kontra dzieci to świetne doświadczenie i lekcja stylu dla jednej i drugiej strony. Zawsze musimy mieć na uwadze, że to ile czasu spędzimy we wspólnym gronie zależy od naszego podejścia i zaangażowania. Zaręczyny ile trwają i ile mogą trwać w miłej atmosferze zależy tylko i wyłącznie od nas.

„Moje zaręczyny trwały bardzo długo. Jeśli chodzi tylko o nasze spotkanie to siedzieliśmy razem do samego rana, a znowu z rodzicami to do godziny pierwszej w nocy. Wszystko odbywało się w miłej i przyjaznej atmosferze, a my czuliśmy się wspaniale. Nic tak nie było ważne jak te dwa wspaniałe dni. Zaręczyny i spotkanie z rodzicami sprawiło, że rodzina stała się dla nas jeszcze bardziej ważna. Akurat tak wyszło, że od poniedziałku mieliśmy oboje urlop więc wybraliśmy się na Mazury, a kiedy wróciliśmy zaczęliśmy zastanawiać się nad datą ślubu i pomalutku wszystko organizować. W końcu czym prędzej tym lepiej, a wybór idealnego tortu, sukni ślubnej, zespołu czy kamerzysty, który będzie filmował to nie jest takie proste zadanie i potrzeba na to wiele czasu” twierdzi Edyta.

Zaręczyny ile trwają – ciekawe pomysły…

Czasami zdarza się tak, że para wspólnie wymyśla jak spędzą swoje zaręczyny i nikt nikomu nie robi niespodzianek. Wszystko jest doskonale przemyślane,  wspólnie spędzony czas jest nieograniczony. Związki są naprawdę różne i nikt nie powiedział, że musi być romantycznie. Tyle ile jest ludzi, tyle również gustów, a wszystko jest kwestią dogadania charakterów.

„Ja razem z moim chłopakiem przeżyliśmy tygodniowe zaręczyny w Tunezji. Było tam pięknie i czuliśmy się jak w siódmym niebie. Sami to wymyśliliśmy, a że akurat mieliśmy urlopy to postanowiliśmy wyjechać i zaręczyć się za granicą. Ja wiedziałam wszystko i również mój chłopak. Nie odbyło się to w zaskakujący sposób, ale jednak troszkę romantyzmu było późnym wieczorem. My jesteśmy parą, która jest szalona i ciągle coś wydziwia. Wspinamy się, chodzimy po górach i w końcu chcemy troszkę przystopować po tym jak nasz kolega miał wypadek właśnie w górach. Człowiek nawet sobie nie wyobraża jak ryzykuje, ale o tym się nie myśli tylko wyrusza przed siebie, aby zdobyć szczyt. Ja postanowiłam, że wyjdę za mąż i będę miała dziecko. Wtedy na pewno zmieni się moje myślenie i troszkę się opanujemy razem z chłopakiem” opowiada Ola.

Zaręczyny ile trwają i jak je spędzić, żeby mieć piękne wspomnienia zastanawia się wiele par. Są różne pomysły na spędzenie tych chwil i wszystko zależy od naszej osobowości i charakterów. Jedni mają ochotę trwać w swoim szczęściu kilka dni zaś innym wystarczy jeden wspólny wieczór we dwoje.Zaręczyny ile trwają

-= Organizujesz Ślub i Wesele? =-

Potrzebujesz Film z Wesela? Poproś o Wycenę:

Przejrzyj pełna oferta na Filmowanie ślubu i Wesela - 2 kamery - Gwarancja, Bezpieczeństwo i Niesamowity Efekt

„Koleżanka wyjechała się zaręczać na Majorkę, tam wszystko sobie organizowali. Spędzili czas we dwoje, a później dopiero zaprosili rodziców do siebie bo mieszkali razem. Ja znowu mieszkam z rodzicami i również się zaręczyłam, ale w restauracji. Chłopak sam wszystko przygotował i bardzo się cieszyłam, że jest taki zaradny. Moja rodzina ma inne podejście dlatego dziwię się troszkę, że koleżanka zrobiła wszystko odwrotnie. Najpierw wspólne mieszkanie, a później zaręczyny. Każdy robi co uważa i spędza ten magiczny czas jak chce i naprawdę warto jest się poświęcić i spędzić długie zaręczyny w miłej atmosferze” komentuje Ania.

Zaręczyny ile trwają i jak je spędzimy zależy tylko i wyłącznie od nas, a jak wiadomo każdy ma swój model idealnego spędzenia tego czasu i warto jest doskonale wszystko przygotować, aby móc później mile wspominać te magiczne chwile.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 10.0/10 (1 vote cast)
Rating: +1 (from 1 vote)
Zaręczyny ile trwają, 10.0 out of 10 based on 1 rating
baner_1_300x250_m

Comments on this entry are closed.